Використання дидактичних ігор на уроках природознавства та географії з дітьми з ООП.
Дидактична гра
«Материки»
Мета: познайомити з історією виникнення материків на планеті; розкрити значення
слова «материк», «суша»; вчити працювати з картою , орієнтуватися в назвах і місцезнаходженні материків; з'ясувати індивідуальні відмінності і ознаки кожного материка; розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву і пізнавальні інтереси учнів; виховувати бережливе господарське відношення до планети; патріотичні почуття.
1. Утворення материків та
океанів.
Понад півмільярда років тому існував тільки один
материк — Пангея (з
грецьк. – «вся земля») та один єдиний океан. Потім, внаслідок руху літосферних
плит, материк Пангея розколовся, і в Північній півкулі виник материк Лавразія
(нинішня Євразія і Північна Америка). Водночас у Південній півкулі утворився
материк Гондвана (сучасні території Антарктиди, Австралії, Африки, Південної
Америки і частини Південної Азії). Близько 250 млн років тому Гондвана
розпалася на окремі частини, які поступово стали сучасними материками Південної
півкулі — Африки, Австралії, Південної Америки та Антарктиди. Лавразія також
розкололася на теперішні Північну Америку та Євразію. Водночас з утворенням
сучасних материків почали формуватися й улоговини нинішніх океанів.
2. Знайомство з фізичною
картою материків.
3. Знайомство з контурною
картою.
4. Знайомство з розташуванням
материків на карті.
5. Робота з контурним
зображенням материків:
А) викладання материків на контурне
зображення;
Б) викладання підписів до материків.
6. Закріплення вивченого.
Немає коментарів:
Дописати коментар