План роботи дистанційного навчання під час карантину


План роботи дистанційного навчання під час карантину
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України
№211 від 11 березня 2020 р.

асистента вчителя 4 класу Карпової Ольги Михайлівни
з 12.03.2020 по 03.04.2020

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
1.
12.03.2020
(четвер)
1.      Розгляд листа МОН №1/9-683 від 04.11.19 року «Щодо підвищення атестації педагогічних працівників».
2.      Ознайомлення з Постановою КМУ від 11 березня 2020 №211 «Про запобігання   порушенню на території України коронавірусу COVID- 19».
3.      Нарада при директору «Організаційні питання».
4.      Спільно з вчителем класоводом розробка  і розміщення завдань для учнів  на період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів).
5.      Розробка  завдань для дитини з ООП.
08.00 - 09.00


09.00 – 10.00



10.00 – 11.00

11.00 – 12.00





12.00 – 13.00















Viber, месендж, у телефонному режимі.
2.
13.03.2020
(п’ятниця)
1.      Засідання  команди  психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП №4 «Ознайомлення  з відомостями про прогрес учня. Рекомендації команди супроводу про організацію навчання в середній ланці».
2.      Оформлення документації:
- написання протоколу засідання;
- підготовка  характеристики учня в ІРЦ.
3.      Робота зі шкільною документацією.
08.00 – 10.00






10.00 – 12.00



12.00 – 13.00


3.

16.03.2020
(понеділок)

1. Упорядкування портфоліо учнів.
2.  Спільно з вчителем класоводом розробка  і розміщення завдань для учнів  на період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів).
3.Розробка  завдань для дитини з ООП.


4.Онлайн консультація для батьків.

5. Опрацювання методичної літератури та нормативно-правової бази  по темі «Діти з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».

08.00 - 09.00
09.00 - 10.00




10.00 - 11.00


11.00 - 12.00

12:00 – 13:00


Viber




Viber, месендж, у телефонному режимі.

Колупаєва А.А. Путівник для педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)

4.

17.03.2020
(вівторок)

1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з класоводом продовжити розробляти та  підбирати матеріали згідно календарного планування та розміщення матеріалу.
3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4. Опрацювання методичної літератури та нормативно-правової бази  по темі «Діти з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».

08.00 - 09.00
09.00 - 10.00



10.00 - 11.00

12.00 – 13.00


Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.


Колупаєва А.А. Путівник для педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)


5.

18.03.2020
(середа)

1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури в сфері інклюзивної освіти.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу та наочності .
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення навчального матеріалу та завдань для здобувачів освіти 4 класу.
5. Індивідуальні консультації для батьків  в онлайн – режимі.

08.00 - 09.00


09.00-10.00

10.00 – 11.00
11.00 -  12.00

12.00 -  13.00

Viber, месендж




Viber
соціальні мережі, Viber

 6.

19.03.2020
(червер)

1. Робота з методичною літературою.
2. Спільно з вчителем класоводом розробка  і розміщення завдань (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)

3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4.  Ознайомлення з літературою по темі «Стратегії сучасного викладання в умовах інклюзії».

08.00 – 09.00
10.00 - 11.00




11.00 - 12.00

12.00 - 13.00


Viber, coціальні мережі



 в телефонному режимі
Таранченко О.М. «Стратегії сучасного викладання: надання підтримки учням з ООП»// Початкова школа.- 2013.-№4

7.

20.03.2020
(п′ятниця)

1. Корекція плану роботи асистента вчителя на ІІ семестр.
3. Розміщення завдань (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів).
4. Онлайн консультація для батьків.

08.00 – 09.30

09.30 - 11.30


11.30 - 12.00


12.00 – 13.00




Viber, coціальні мережі

соціальні мережі, Viber

8.

23.03.2020
(понеділок)

1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.
2. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
3. Розробка наочності та роздаткових матеріалів (допомога вчителю)
4. Опрацювання нормативно-правової бази

08.00 – 09.30

09.30 – 10.30

10.30 – 12.00

12.00 – 13.00







9.

24.03.2020
(вівторок)

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Співпраця з членами команди супроводу дитини з ООП.
3. Адаптація змісту та методів навчання з математики до можливостей і потреб дитин з ООП.
4. Робота над індивідуальними картками з математики.

08.00 – 09.00



09.00 – 10.00

10.00 – 12.00


12.00 – 13.00










10.

25.03.2020
(середа)

1.Перегляд вебінару  "Використання можливостей "На Урок" для дистанційного навчання.
2. Засідання методичного об′єднання вчителів початкових класів.
3.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів"
4. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП (математика)


08.00 – 09.00

09.00 -10.30

10.30 – 11.30



11.30 – 13.00

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true







11.

26.03.2020
(червер)

1.Добірка дидактичного матеріалу учня з ООП до уроків з  української мови.
3.Спільно з вчителем систематизація матеріалів у кабінеті.
4. Робота над темою для самоосвіти «Організація інклюзивного навчання в початковій школі».

08.00 – 09.30

09.30 – 10.30

10.30 – 11.30

11.30 – 13.00




12.

27.03.2020
(п′ятниця)

1. Прибирання кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
4. Перегляд вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»

08.00 – 09.00
   09.00 –10.30

   10.30 - 11.30

   11.30 – 13.00




13.

30.03.2020
(понеділок)

1.Спільно з вчителем розробка і розміщення у Viber творчих завдань для учнів 4 класу.
2. Розробка  завдань для дитини з ООП.
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Ознайомлення та аналіз статті «Небажане сонце».
5. Робота зі шкільною документацією.



08.00 – 09.00


09.00 – 10.00
  10.00 – 11.00


11.00 – 12.00

12.00 – 13.00

Viber, соціальні мережі


Viber, соціальні мережі, телефонний режим

14.

31.03.2020
(вівторок)

1.Спільно з вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 4 класу в умовах навчання на дистанційній формі з математики.

4. Онлайн консультації для батьків та учнів.
5. Робота з методичною літературою по темі «Організація інклюзивного навчання в початковій школі».

08.00 – 09.00


09.00 – 10.00

10.00 - 11.00



11.00-12.00

12.00 – 13.00










Viber, соціальні мережі

15.

01.04.2020
(середа)

1.Перегляд вебінару «Нестрашна інклюзія».
2. Розміщення та пояснення завдань для учнів 4 класу.
3. Створення памятки для батьків «Що таке інклюзія?»
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Розробка  завдань для дитини з ООП.

08.00- 09.30

09.30 – 10.00

10.00 – 11.00

11.00 – 12.00


12.00 – 13.00


Viber.


Телефонний режим

16.

02.04.2020
(четвер)

1. Спільно з вчителем класоводом розробка  і розміщення завдань для учнів  на період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Ознайомлення з матеріалами  «Три приклади запровадження інклюзивної освіти в світі»
4. Виготовлення дидактичного матеріалу та наочності .
5. Робота зі шкільною документацією.


08.00 – 09.00




09.00- 10.00
10.00 – 11.00


11.00 – 12.00

12.00 – 13.00

Viber



Viber, месендж, у телефонному режимі.


17.

03.04.2020
(п′ятниця)

1. Підготовка дидактичних матеріалів для учня з ООП.
2.Робота з методичною літературою.
3. Розробка та розміщення завдань для учнів.
4. Онлайн консультації для батьків на рахунок матеріалів за темами.
4. Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.



08.00 – 09.00

09.00 – 10.00
10.00 - 11.00

11.00 – 12.00

12.00 – 13.00


соціальні мережі, Viber

 соціальні мережі, Viber



 з 06.04.2020 по 24.04.2020 року

ДАТА
Зміст роботи
Форма проведення
(дистанційна чи очна)
Результат (сертифікат, проект тощо)
06.04.2020
1. Складання плану роботи та самоосвіти асистента вчителя (2 год.)
2. Перегляд вебінару «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція» (2 год.)
3. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (1 год.)
Дистанційна

https://vseosvita.ua/webinar


07.04.2020
1.  Розробка завдань для дітей з особливими освітніми потребами..(2 год.).
2.  Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Class Dojo та інші інструменти для зворотнього зв’язку». (2 год.)
Дистанційна


https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive

08.04.2020
1.  Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання» (2 год.)
2. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (2 год.)
3. Дистанційні онлайн-консультації для учня з ООП.         (1год.)
Дистанційна
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/info

сертифікат
09.04.2020
1.  Перегляд вебінару «Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання . (2 год.)
2. Виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (2 год.)
3. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (1 год.)
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive

дистанційна

10.04.2020
1. Розробка  завдань для дитини з особливими освітніми потребами. (3 год.)
2.  Перегляд вебінару   «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали та допомога педагогу».(2 год.)
Дистанційна

https://vseosvita.ua/webinar


13.04.2020
1.  Розміщення інформації на блозі (2 год.).
2.  Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Гіперактивні та неуважні школярі – це РДУГ чи проблеми виховання». (2 год.)
Дистанційна

https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive

14.04.2020
1.  Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах. (2 год.)
2. Пошук нових вправ для  розвитку дрібної  моторики рук.(1 год.).
3. Перегляд вебінару «Безпека дітей та підлітків онлайн: кібербулінг, секстинг, грумінг та контент, щкодить» (2год.).
Дистанційна




https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive

15.04.2020
1.  Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі ( 1 год.)
2.  Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП
 ( 2 год.).
3.  Перегляд вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами». (2 год.).
Дистанційна


https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive



Сертифікат

16.04.2020
1.  Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)
2. Перевірка домашнього завдання.

Дистанційна
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/info

17.04.2020
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)

Дистанційна
Сертифікат


20.04.2020
1.  Розробка завдань для дітей з особливими освітніми потребами.(2 год.).
2.  Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції». (2 год.)
Дистанційна


https://vseosvita.ua/webinar

21.04.2020
1. Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.)
2. Дистанційні онлайн-консультації для батьків. (2год.)
Дистанційна


22.04.2020
1. Добірка дидактичних матеріалів для уроків.( 1 год.)
2. Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.
(2 год.)
3. Дистанційні онлайн-консультація для дитини з ООП.
(2 год.)
Дистанційна


23.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури: «Психологічний супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів»,
 « Психологічний супровід інклюзивної освіти». (2 год.)

2. Перегляд вебінару « Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями». (2 год.)

3. Добірка та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (1 год.)
Дистанційна


https://vseosvita.ua/webinar


24.04.2020
1.  Онлайн консультація для батьків(2 год.)
2.Перевірка домашнього завдання ( 1 год.).
Дистанційна

https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive




з 27.04.2020 – 11.05.2020
п/п
Дата
Зміст роботи
Час
Примітки

1.
27.04.2020

  1.       Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до дистанційного навчання  учня з ООП.

2.  Упорядкування дидактичного матеріалу.
3.  Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
4.  Робота з дидактичними, опублікованими на сайті «vseosvita.ua».
08.00-10.00


10.00-11.30

11.30-12.30

12.30-13.30

Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта

2.
28.04.2020

  1.          Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.
2.  Розробка завдань для дитини з ООП.
3.  Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
08.00-09.00

09.00-11.00
11.00-12.00

18.00-19.30
Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта,
3.
29.04.2020
.      Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
2.  Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
3.  Індивідуальні консультації для учня з ООП  в онлайн – режимі.
08.00-09.30

09.30-11.00

11.30-13.00
Viber, месендж,
соціальні мережі, ютуб

4.
30.04.2020

  1.         Робота з методичною літературою.
2.  Підбір матеріалу для учня з ООП, підбір матеріалу для інклюзії.
3.  Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
08.30-10.00
10.00-11.30

11.30-12.30

18.00-19.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,

всеосвіта
5.
04.05.2020

  1.        Підбір завдань для учня з ООП в умовах навчання дистанційної форми.
2.  Індивідуальні консультації для учня з ООП  в онлайн – режимі.
3.  Підготовка  матеріалів для діагностичних робіт.
08.00-10.00

10.00-11.30

12.30-13.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.

6.
05.05.2020

  1.        Онлайн-перевірка виконання завдань дитини з ООП.
2.  Індивідуальні консультації з батьками учня з ООП  в онлайн – режимі.
3.  Ведення встановленої документації.
4.  Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
08.30-10.00

10.00-11.30

11.30-12.30
12.30-13.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,
7.
06.05.2020

  1.         Розробка тестів для дитини з ООП на сайті всеосвіти.
2.  Підбір відеоматеріалів про толерантність.
3.  Опрацювання методичної літератури Діти з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
4.  Спілкування – онлайн з батьками  учня з ООП.
08.30-10.00

10.00-11.30

11.30-12.30



12.30-13.30

мнсенджер,
 всеосвіта.

8.
07.05.2020

  1.       Розробка дидактичного матеріалу для роботи  в класі з дітьми.
2.  Індивідуальні консультації для учня з ООП  в онлайн – режимі.
3.  Створення памʼятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
4.  Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
08.30-10.00

10.00-11.30

11.30-12.30

12.30-13.30

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі  
9.
08.05.2020

  1.        Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2.  Індивідуальні консультації для батьків учня з ООП в онлайн – режимі.
3.  Створення памʼятки для батьків «Кінезіологія – проста гімнастика для мозку».
08.00-10.00

10.00-11.30

12.30-13.30
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта



 З 12.05.2020 – 22.05.2020

п/п
Дата
Зміст роботи
Час роботи
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
1
12.05.2020
1. Упорядкування портфоліо учня.
2.  Спільно з вчителем розробка  і розміщення  в авйбері завдань для учня  на період карантину(перегляд відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
3.Розробка і розміщення на сайті завдань для інклюзії..
4.Онлайн консультація для батьків .

08.00-09.00
09.00-11.00





11.00-12.00


12.00-14.00



Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.

2
13.05.2020
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учня з ООП  4 класу та розміщення матеріалу в вайбері.
3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП
4. Участь у вебінарі на сайті ВСЕОСВІТА «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв'язку».
08.00-09.00
09.00-11.00



12.00-14.00

18.00-19.00

Viber

Viber, месендж, у телефонному режимі.

3
14.05.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Підготувати  дидактичний матеріал для дітей з розумовою відсталістю.
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення завдань для учня 4 класу з ООП  у Viber.
5.Консультація  батьків  в онлайн – режимі.
9.00 -10.00

10.00-11.00

11.00-12.00
12.00-12.30

12.30-14.00
Viber, месендж




Viber

4
15.05.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Підбір матеріалу для учня 4 класу , підбір матеріалу для інклюзії.
3. Модифікація навчального плану.
4. Консультація  батьків  в онлайн – режимі.
08.00-09.00
09.00-11.00

12.00-13.00
13.00-14.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
5
18.05.2020
1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учня з ООП  4 класу та розміщення матеріалу в вайбері.
3. Консультація  батьків  в онлайн – режимі.
9.00 – 10.30

10.30-11.30


11.30-13.00


Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
6
19.05.2020
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Участь у вебінарі на сайті ВСЕОСВІТ «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання».
3. Розміщення завдань для учня 4 класу з ООП  у Viber та консультування .
08.00-10.00



10.00-11.00


11.00-13.00




7
20.05.2020
1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2.Перегляд вебінару  на сайті НА УРОК «Формування комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами».
3. Розміщення завдань для учня 4 класу з ООП  у Viber.
08.00-10.30

10.30-11.30


11.30-13.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
8
21.05.2020
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Підготувати  дидактичний матеріал для дітей з розумовою відсталістю.
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення завдань для учня 4 класу з ООП  у Viber.
5.Консультація  батьків  в онлайн – режимі
9.00 -10.00

10.00-11.00

11.00-12.00
12.00-12.30

12.30-14.00
Viber, месендж




Viber
9
22.05.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Підбір матеріалу для учня 4 класу , підбір матеріалу для інклюзії.
3. Оформелення робіт на блозі.
4. Консультація  батьків  в онлайн – режимі
08.00-09.00
09.00-11.00

12.00-13.00
13.00-14.00

Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі

Блог


Немає коментарів:

Дописати коментар