План
роботи дистанційного навчання під час карантину
Відповідно
до Постанови Кабінету Міністрів України
№211
від 11 березня 2020 р.
асистента
вчителя 4 класу Карпової Ольги Михайлівни
з
12.03.2020 по 03.04.2020
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
|
1.
|
12.03.2020
(четвер)
|
1.
Розгляд листа МОН №1/9-683 від
04.11.19 року «Щодо підвищення атестації педагогічних працівників».
2.
Ознайомлення з Постановою КМУ
від 11 березня 2020 №211 «Про запобігання
порушенню на території України коронавірусу COVID- 19».
3.
Нарада
при директору «Організаційні питання».
4.
Спільно з вчителем класоводом розробка і розміщення завдань для учнів на
період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з
малюнками, обчислення виразів).
5.
Розробка завдань для дитини з ООП.
|
08.00 - 09.00
09.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Viber, месендж, у телефонному
режимі.
|
2.
|
13.03.2020
(п’ятниця)
|
1.
Засідання команди
психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП №4 «Ознайомлення з відомостями про прогрес учня.
Рекомендації команди супроводу про організацію навчання в середній ланці».
2.
Оформлення документації:
- написання протоколу засідання;
- підготовка характеристики учня в
ІРЦ.
3.
Робота зі шкільною
документацією.
|
08.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
|
3.
|
16.03.2020
(понеділок)
|
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Спільно з вчителем класоводом розробка і розміщення завдань для учнів на
період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту з
малюнками, обчислення виразів).
3.Розробка
завдань для дитини з ООП.
4.Онлайн консультація для батьків.
5. Опрацювання методичної літератури та
нормативно-правової бази по темі «Діти
з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».
|
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12:00 – 13:00
|
Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.
Колупаєва А.А. Путівник для
педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)
|
4.
|
17.03.2020
(вівторок)
|
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з класоводом продовжити розробляти та підбирати матеріали згідно календарного планування та розміщення матеріалу.
3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4. Опрацювання методичної літератури та
нормативно-правової бази по темі «Діти
з ООП в загальноосвітньому просторі: початкова ланка».
|
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
12.00 – 13.00
|
Viber
Viber, месендж, у телефонному
режимі.
Колупаєва А.А. Путівник для
педагогів. – Київ, 2010. – 96с. (Серія «Інклюзивна освіта»)
|
5.
|
18.03.2020
(середа)
|
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури в сфері інклюзивної
освіти.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу та
наочності .
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення
навчального матеріалу та завдань для здобувачів освіти 4 класу.
5. Індивідуальні
консультації для батьків в онлайн –
режимі.
|
08.00 - 09.00
09.00-10.00
10.00 – 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
|
Viber, месендж
Viber
соціальні мережі, Viber
|
6.
|
19.03.2020
(червер)
|
1. Робота з методичною літературою.
2. Спільно з вчителем класоводом розробка
і розміщення завдань (перегляд
відеофайлів, читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
3. Онлайн консультація для батьків дитини з ООП.
4. Ознайомлення
з літературою по темі «Стратегії сучасного викладання в умовах інклюзії».
|
08.00 – 09.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
|
Viber, coціальні мережі
в телефонному режимі
Таранченко О.М. «Стратегії
сучасного викладання: надання підтримки учням з ООП»// Початкова школа.-
2013.-№4
|
7.
|
20.03.2020
(п′ятниця)
|
1. Корекція плану роботи асистента вчителя на ІІ семестр.
2.Перегляд вебінару «Підтримка
дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».
3. Розміщення
завдань (перегляд відеофайлів, читання тексту з
малюнками, обчислення виразів).
4. Онлайн консультація для батьків.
|
08.00 – 09.30
09.30 - 11.30
11.30 - 12.00
12.00 – 13.00
|
Viber, coціальні мережі
соціальні мережі, Viber
|
8.
|
23.03.2020
(понеділок)
|
1. Розробка педагогічних порад та пам' яток батькам.
2. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП.
3. Розробка наочності та роздаткових матеріалів (допомога вчителю)
4. Опрацювання нормативно-правової бази
|
08.00 – 09.30
09.30 – 10.30
10.30 – 12.00
12.00 – 13.00
|
|
9.
|
24.03.2020
(вівторок)
|
1. Опрацювання додаткової
науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня
у початкових класах.
2. Співпраця з членами команди
супроводу дитини з ООП.
3. Адаптація змісту та методів
навчання з математики до можливостей і потреб дитин з ООП.
4. Робота над індивідуальними картками з математики.
|
08.00 – 09.00
09.00 – 10.00
10.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
|
10.
|
25.03.2020
(середа)
|
1.Перегляд вебінару "Використання можливостей "На Урок" для дистанційного навчання.
2. Засідання методичного об′єднання вчителів початкових класів.
3. Перегляд
інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку
творчих здібностей молодших школярів"
4. Добірка матеріалу та завдань для учня з ООП (математика)
|
08.00 – 09.00
09.00 -10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 13.00
|
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya?reg=true
|
11.
|
26.03.2020
(червер)
|
1.Добірка дидактичного матеріалу учня з ООП до уроків з української мови.
2.Перегляд вебінару «Розвитoк
різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»
3.Спільно з
вчителем систематизація матеріалів у кабінеті.
4. Робота над темою для самоосвіти «Організація інклюзивного навчання в
початковій школі».
|
08.00 – 09.30
09.30 – 10.30
10.30 – 11.30
11.30 – 13.00
|
|
12.
|
27.03.2020
(п′ятниця)
|
1. Прибирання
кабінету.
2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
3. Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.
4. Перегляд вебінару «Немовленнєва дитина в інклюзивному просторі»
|
08.00 – 09.00
09.00 –10.30
10.30 - 11.30
11.30 – 13.00
|
|
13.
|
30.03.2020
(понеділок)
|
1.Спільно з вчителем розробка і розміщення у Viber творчих завдань для учнів 4 класу.
2. Розробка завдань для дитини з
ООП.
3. Індивідуальні консультації для учнів та батьків,
які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Ознайомлення та аналіз статті «Небажане сонце».
5. Робота зі шкільною
документацією.
|
08.00 – 09.00
09.00 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Viber, соціальні мережі
Viber, соціальні мережі,
телефонний режим
|
14.
|
31.03.2020
(вівторок)
|
1.Спільно з
вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та
наочністю.
2. Підбір
текстів для читання учнями з батьками.
3. Підбір завдань для учнів 4 класу в умовах навчання на
дистанційній формі з математики.
4. Онлайн консультації для батьків та учнів.
5. Робота з методичною літературою по темі «Організація
інклюзивного навчання в початковій школі».
|
08.00 – 09.00
09.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00-12.00
12.00 – 13.00
|
Viber, соціальні мережі
|
15.
|
01.04.2020
(середа)
|
1.Перегляд
вебінару «Нестрашна інклюзія».
2. Розміщення та пояснення завдань для учнів 4 класу.
3. Створення
памятки для батьків «Що таке інклюзія?»
3. Індивідуальні консультації для учнів, які
потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Розробка
завдань для дитини з ООП.
|
08.00- 09.30
09.30 – 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Viber.
Телефонний режим
|
16.
|
02.04.2020
(четвер)
|
1. Спільно з
вчителем класоводом розробка і
розміщення завдань для учнів на період дистанційного навчання (перегляд відеофайлів, читання тексту
з малюнками, обчислення виразів)
2. Онлайн консультація для батьків.
3. Ознайомлення з матеріалами «Три приклади запровадження інклюзивної
освіти в світі»
4. Виготовлення
дидактичного матеріалу та наочності .
5. Робота зі шкільною документацією.
|
08.00 – 09.00
09.00- 10.00
10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
Viber
Viber, месендж, у телефонному
режимі.
|
17.
|
03.04.2020
(п′ятниця)
|
1. Підготовка дидактичних матеріалів для учня з ООП.
2.Робота з методичною літературою.
3. Розробка та розміщення
завдань для учнів.
4. Онлайн
консультації для батьків на рахунок матеріалів за темами.
4. Спільно з
вчителем підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу учнями.
|
08.00 – 09.00
09.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.00
|
соціальні мережі, Viber
соціальні
мережі, Viber
|
з 06.04.2020
по 24.04.2020 року
ДАТА
|
Зміст
роботи
|
Форма
проведення
(дистанційна
чи очна)
|
Результат
(сертифікат, проект тощо)
|
06.04.2020
|
1. Складання плану роботи та самоосвіти асистента
вчителя (2 год.)
2.
Перегляд вебінару «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші
онлайн-сервіси та покрокова інструкція» (2 год.)
3. Дистанційні
онлайн-консультації для батьків. (1 год.)
|
Дистанційна
https://vseosvita.ua/webinar
|
|
07.04.2020
|
1. Розробка завдань для дітей з особливими
освітніми потребами..(2 год.).
2. Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Class Dojo та інші інструменти для зворотнього зв’язку». (2 год.)
|
Дистанційна
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
|
|
08.04.2020
|
1. Опрацювання фахової літератури: «Асистент
вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання» (2
год.)
2. Проходження
дистанційного курсу на сайті EdEra «Домедична допомога». (2 год.)
3. Дистанційні
онлайн-консультації для учня з ООП.
(1год.)
|
Дистанційна
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/info
|
сертифікат
|
09.04.2020
|
1. Перегляд вебінару «Використання сервісу Edmodo під
час дистанційного навчання . (2 год.)
2. Виготовлення
методичного матеріалу для подальшої роботи. (2 год.)
3. Дистанційні
онлайн-консультації для батьків. (1 год.)
|
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
дистанційна
|
|
10.04.2020
|
1.
Розробка завдань для дитини з
особливими освітніми потребами. (3 год.)
2. Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під час
карантину: корисні матеріали та допомога педагогу».(2 год.)
|
Дистанційна
https://vseosvita.ua/webinar
|
|
13.04.2020
|
1. Розміщення інформації на блозі (2 год.).
2. Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Гіперактивні та неуважні
школярі – це РДУГ чи проблеми виховання». (2 год.)
|
Дистанційна
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
|
|
14.04.2020
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових
класах. (2 год.)
2. Пошук
нових вправ для розвитку дрібної моторики рук.(1 год.).
3. Перегляд вебінару «Безпека дітей та підлітків
онлайн: кібербулінг, секстинг, грумінг та контент, щкодить» (2год.).
|
Дистанційна
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
|
|
15.04.2020
|
1. Підготовка до
онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі ( 1 год.)
2. Підготовка
дидактичних матеріалів для дітей з ООП
( 2 год.).
3. Перегляд
вебінару «Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми
потребами». (2 год.).
|
Дистанційна
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
|
Сертифікат
|
16.04.2020
|
1. Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби».
(5 год.)
2.
Перевірка домашнього завдання.
|
Дистанційна
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/info
|
|
17.04.2020
|
Проходження
дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби». (5 год.)
|
Дистанційна
Сертифікат
|
|
20.04.2020
|
1. Розробка завдань для дітей з особливими
освітніми потребами.(2 год.).
2. Онлайн консультація для батьків(1 год.)
3. Перегляд вебінару «Як зберегти психічне здоров’я
в умовах соціальної ізоляції». (2 год.)
|
Дистанційна
https://vseosvita.ua/webinar
|
|
21.04.2020
|
1. Виготовлення дидактичних матеріалів для корекційно-методичних занять з
дітьми з особливими освітніми потребами. (3 год.)
2. Дистанційні
онлайн-консультації для батьків. (2год.)
|
Дистанційна
|
|
22.04.2020
|
1.
Добірка дидактичних матеріалів для уроків.( 1 год.)
2. Перегляд
новинок інформаційно-методичної літератури.
(2
год.)
3. Дистанційні
онлайн-консультація для дитини з ООП.
(2
год.)
|
Дистанційна
|
|
23.04.2020
|
1. Опрацювання
фахової літератури: «Психологічний
супровід як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів»,
« Психологічний супровід інклюзивної освіти».
(2 год.)
2.
Перегляд вебінару « Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними
порушеннями». (2 год.)
3. Добірка
та виготовлення методичного матеріалу для подальшої роботи. (1 год.)
|
Дистанційна
https://vseosvita.ua/webinar
|
|
24.04.2020
|
1. Онлайн консультація для батьків(2 год.)
2.Перевірка домашнього
завдання ( 1 год.).
3. Перегляд
вебінару «Електронні освітні ігрові ресурси – нові можливості для
інклюзивної освіти». (2 год.)
|
Дистанційна
https://naurok.com.ua/upgrade/inclusive
|
з 27.04.2020 – 11.05.2020
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час
|
Примітки
|
1.
|
27.04.2020
|
2. Упорядкування дидактичного матеріалу.
3. Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
4. Робота з дидактичними, опублікованими на сайті «vseosvita.ua».
|
08.00-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, месендж, у телефонному режимі, ютуб, всеосвіта
|
2.
|
28.04.2020
|
2. Розробка завдань для дитини з ООП.
3. Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
|
08.00-09.00
09.00-11.00
11.00-12.00
18.00-19.30
|
Viber, месендж, у телефонному режимі, все освіта,
|
3.
|
29.04.2020
|
. Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
3. Індивідуальні консультації для учня з ООП в онлайн – режимі.
|
08.00-09.30
09.30-11.00
11.30-13.00
|
Viber, месендж,
соціальні мережі, ютуб
|
4.
|
30.04.2020
|
2. Підбір матеріалу для учня з ООП, підбір матеріалу для інклюзії.
3. Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
18.00-19.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,
всеосвіта
|
5.
|
04.05.2020
|
2. Індивідуальні консультації для учня з ООП в онлайн – режимі.
3. Підготовка матеріалів для
діагностичних робіт.
|
08.00-10.00
10.00-11.30
12.30-13.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.
|
6.
|
05.05.2020
|
2. Індивідуальні консультації з батьками учня з ООП в онлайн – режимі.
3. Ведення встановленої документації.
4. Викладання нової інформації в блог з інклюзії .
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,
|
7.
|
06.05.2020
|
2. Підбір відеоматеріалів про толерантність.
3. Опрацювання методичної літератури Діти
з особливими потребами в загальноосвітньому просторі: початкова ланка.
4. Спілкування – онлайн з батьками
учня з ООП.
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
мнсенджер,
всеосвіта.
|
8.
|
07.05.2020
|
2. Індивідуальні консультації для учня з ООП в онлайн – режимі.
3. Створення памʼятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
|
08.30-10.00
10.00-11.30
11.30-12.30
12.30-13.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
9.
|
08.05.2020
|
2. Індивідуальні консультації для батьків учня з ООП в онлайн – режимі.
3. Створення памʼятки для батьків «Кінезіологія – проста гімнастика для
мозку».
|
08.00-10.00
10.00-11.30
12.30-13.30
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
З 12.05.2020 – 22.05.2020
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
|
1
|
12.05.2020
|
1. Упорядкування
портфоліо учня.
2. Спільно з вчителем розробка і розміщення в авйбері завдань для учня на період карантину(перегляд відеофайлів,
читання тексту з малюнками, обчислення виразів)
3.Розробка і розміщення на сайті завдань для
інклюзії..
4.Онлайн консультація для батьків .
|
08.00-09.00
09.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00
|
Viber
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
2
|
13.05.2020
|
1. Робота зі
шкільною документацією.
2. Спільно з
вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учня з ООП 4 класу та розміщення
матеріалу в вайбері.
3. Онлайн
консультація для батьків дітей з ООП
4. Участь
у вебінарі на сайті ВСЕОСВІТА «Дистанційне навчання: інструменти для
отримання миттєвого зворотного зв'язку».
|
08.00-09.00
09.00-11.00
12.00-14.00
18.00-19.00
|
Viber
Viber,
месендж, у телефонному режимі.
|
3
|
14.05.2020
|
1.
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Підготувати
дидактичний матеріал для дітей з розумовою відсталістю.
3.
Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення завдань для учня 4
класу з ООП у Viber.
5.Консультація батьків в онлайн – режимі.
|
9.00
-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-12.30
12.30-14.00
|
Viber,
месендж
Viber
|
4
|
15.05.2020
|
1. Робота з
методичною літературою.
2. Підбір
матеріалу для учня 4 класу , підбір матеріалу для інклюзії.
3. Модифікація
навчального плану.
4. Консультація батьків
в онлайн – режимі.
|
08.00-09.00
09.00-11.00
12.00-13.00
13.00-14.00
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
5
|
18.05.2020
|
1. Розробка
педагогічних порад та пам' яток батькам.
2. Спільно з вчителем
продовжити розробляти та підбирати
матеріали до тематичної перевірки знань учня з ООП 4 класу та розміщення матеріалу в вайбері.
3. Консультація батьків
в онлайн – режимі.
|
9.00 – 10.30
10.30-11.30
11.30-13.00
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
6
|
19.05.2020
|
1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення
теоретичного та наукового рівня у початкових класах.
2. Участь у вебінарі на сайті ВСЕОСВІТ «Лепбук як інструмент реалізації
практичного та творчого навчання».
3. Розміщення
завдань для учня 4 класу з ООП у Viber
та консультування .
|
08.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00
|
|
7
|
20.05.2020
|
1.Добірка
дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2.Перегляд
вебінару на сайті НА УРОК «Формування
комунікативних навичок у дітей з особливими освітніми потребами».
3. Розміщення завдань для учня 4
класу з ООП у Viber.
|
08.00-10.30
10.30-11.30
11.30-13.00
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
|
8
|
21.05.2020
|
1.
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2.
Підготувати дидактичний матеріал для
дітей з розумовою відсталістю.
3. Внесення
оновлених даних до ІПР.
4. Розміщення
завдань для учня 4 класу з ООП у
Viber.
5.Консультація батьків
в онлайн – режимі
|
9.00 -10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-12.30
12.30-14.00
|
Viber,
месендж
Viber
|
9
|
22.05.2020
|
1. Робота з
методичною літературою.
2. Підбір
матеріалу для учня 4 класу , підбір матеріалу для інклюзії.
3. Оформелення
робіт на блозі.
4.
Консультація батьків в онлайн – режимі
|
08.00-09.00
09.00-11.00
12.00-13.00
13.00-14.00
|
Viber,
coціальні мережі, в телефонному режимі
Блог
|
Немає коментарів:
Дописати коментар