Обов’язки вчителя
|
Спільна робота вчителя та асистента вчителя
|
Обов’язки асистента вчителя
|
Оцінювання
- Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та учнів, у тому числі з особливими потребами (ЩП)
|
- Обговорити можливості учня з ООП, його сильні та слабкі сторони.
- Відвідувати зустрічі зі складання ІНП
|
- Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ОП.
- Відвідувати зустрічі зі складання ІНП
|
Розробка програми
- Розробити програму навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня, розглянути альтернативи.
- Підготувати індивідуальні навчальні плани (ІНП)
- Оновлювати інформацію проучнів та ІНП
|
- Обговорити бажані для учня результати
- Обговорити освітні та емоційні цілі
- Участь у розробці ІНП учня з особливими потребами.
|
- Участь у розробці ІНП учня з особливими потребами.
|
Планування
- Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси.
- Вибрати належний вид роботи згідно з ІНП.
- Визначити пріоритети.
|
- Обговорити підготовку матеріалу та зміну навчального плану з огляду на потреби учня.
|
- Допомогти в підборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надати вчителю іншу подібну допомогу
|
Спостереження
- Розробити чітку систему організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі та очікувань від навчальних можливостей учня з ОП
|
- Регулярно зустрічатися, щоб обговорити досягнення учня з особливими потребами.
- Обговорити реальний стан навчальних досягнень учня з особливими потребами, його відповідальність очікуванням, виконання ІНП.
|
- Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учнів з особливими потребами, його ІНП
|
Працювати відповідно до розробленої системи
|
|
- Документувати та звітувати вчителю (за потреби)
|
Навчання
- Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом
- Спостерігати за процесом навчання, за потреби допомагати учням з ОП
- Залучати учнів з ОП до виконання окремих видів діяльності спільно з класом
- Моделювання навчальні методи та належну мову
- Надати асистентам ресурси
|
- Чітко висловити результати та обмінятись досвідом.
- Обговорити конкретні стратегії, діяльність і результати виконання завдань ІНП
- Обговорити розташування робочого місця.
- Обговорити необхідність гнучкого розкладу відвідування уроків учнями з особливими потребами.
|
- Проводити додаткове пояснення для учнів з ОП, адаптувати завдання, ураховуючи можливості учня з ОП, корегувати їх навчальну діяльність.
- Спостерігати за їх діяльністю.
- Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок.
- Сприяти розвитку зв’язного мовлення учнів з ОП (під керуванням учителя)
- Вести спостереження, надавати вчителю об’єктивну інформацію про навчальну діяльність учнів з особливими потребами
|
Оцінка
- Слідкувати за прогресом учнів з особливими потребами та оцінювати його.
- Слідкувати за виконанням індивідуального навчального плану
|
- Обговорити спостереження
- Обмінятися інформацією
- Обговорити пропозиції про доповнення ІНП (чи внесення змін)
|
- Спостерігати за поведінкою учнів і надавати вчителю інформацію
- Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня, внесення доповнень в індивідуальний навчальний план
- Вносити пропозиції вчителю про завдання, розроблені для учня з особливими потребами.
|
Звітування
- Звітувати перед батьками та шкільною командою
|
- Обговорити інформацію про поточний стан справ
- Дотримуватися конфіденційності
|
- Звітувати перед учителем про сильні сторони учня з особливими потребами, його досягнення і потреби
- Звітувати перед учителем про поведінку учня та наслідки
|
Мати інформацію про поточний стан справ
|
- Обговорити інформацію про поточний стан справ
|
- Брати участь у підготовці інформації про поточний стан справ
|
Немає коментарів:
Дописати коментар