Таблиця обов’язків учителя, асистента вчителя, діяльності, яку вони виконують спільно

Обов’язки вчителя
Спільна робота вчителя та асистента вчителя
Обов’язки асистента вчителя
Оцінювання
  • Оцінити навчальні потреби на основі даних про клас та учнів, у тому числі з особливими потребами (ЩП)
  • Обговорити можливості учня з ООП, його сильні та слабкі сторони.
  • Відвідувати зустрічі зі складання ІНП
  • Вести спостереження за особливостями психофізичного розвитку учня з ОП.
  • Відвідувати зустрічі зі складання ІНП
Розробка програми
  • Розробити програму навчання на основі робочого плану та індивідуальних освітніх потреб учня, розглянути альтернативи.
  • Підготувати індивідуальні навчальні плани (ІНП)
  • Оновлювати інформацію проучнів та ІНП
  • Обговорити бажані для учня результати
  • Обговорити освітні та емоційні цілі
  • Участь у розробці ІНП учня з особливими потребами.
  • Участь у розробці ІНП учня з особливими потребами.
Планування
  • Спланувати роботу на уроці та відібрати ресурси.
  • Вибрати належний вид роботи згідно з ІНП.
  • Визначити пріоритети.
  • Обговорити підготовку матеріалу та зміну навчального плану з огляду на потреби учня.
  • Допомогти в підборі та складанні матеріалів, у розробці візуальних засобів, надати вчителю іншу подібну допомогу
Спостереження
  • Розробити чітку систему організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі та очікувань від навчальних можливостей учня з ОП
  • Регулярно зустрічатися, щоб обговорити досягнення учня з особливими потребами.
  • Обговорити реальний стан навчальних досягнень учня з особливими потребами, його відповідальність очікуванням, виконання ІНП.
  • Працювати відповідно до системи організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі, правил поведінки та очікувань можливостей учнів з особливими потребами, його ІНП
Працювати відповідно до розробленої системи

  •  
  • Документувати та звітувати вчителю (за потреби)
Навчання
  • Виконувати план уроку, проводити навчання згідно з цим планом
  • Спостерігати за процесом навчання, за потреби допомагати учням з ОП
  • Залучати учнів з ОП до виконання окремих видів діяльності спільно з класом
  • Моделювання навчальні методи та належну мову
  • Надати асистентам ресурси
  • Чітко висловити результати та обмінятись досвідом.
  • Обговорити конкретні стратегії, діяльність і результати виконання завдань ІНП
  • Обговорити розташування робочого місця.
  • Обговорити необхідність гнучкого розкладу відвідування уроків учнями з особливими потребами.
  • Проводити додаткове пояснення для учнів з ОП, адаптувати завдання, ураховуючи можливості учня з ОП, корегувати їх навчальну діяльність.
  • Спостерігати за їх діяльністю.
  • Формувати та сприяти закріпленню конкретних умінь, навичок.
  • Сприяти розвитку зв’язного мовлення учнів з ОП (під керуванням учителя)
  • Вести спостереження, надавати вчителю об’єктивну інформацію про навчальну діяльність учнів з особливими потребами
Оцінка
  • Слідкувати за прогресом учнів з особливими потребами та оцінювати його.
  • Слідкувати за виконанням індивідуального навчального плану
  • Обговорити спостереження
  • Обмінятися інформацією
  • Обговорити пропозиції про доповнення ІНП (чи внесення змін)
  • Спостерігати за поведінкою учнів і надавати вчителю інформацію
  • Збирати та записувати дані для подальшої оцінки учня, внесення доповнень в індивідуальний навчальний план
  • Вносити пропозиції вчителю про завдання, розроблені для учня з особливими потребами.
Звітування
  • Звітувати перед батьками та шкільною командою
  • Обговорити інформацію про поточний стан справ
  • Дотримуватися конфіденційності
  • Звітувати перед учителем про сильні сторони учня з особливими потребами, його досягнення і потреби
  • Звітувати перед учителем про поведінку учня та наслідки
Мати інформацію про поточний стан справ
  • Обговорити інформацію про поточний стан справ
  • Брати участь у підготовці інформації про поточний стан справ

Немає коментарів:

Дописати коментар